
Yeni bir ofise taşınmaya karar verdiğinizde, Egesoy Nakliye olarak tüm ihtiyaçlarınıza yönelik işlevsel çözümler sunuyoruz. Ambalaj ve paketleme, taşıma, yerleştirme gibi tüm işlemleri hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştiriyoruz.
Ofis taşıma işlemi öncesi, ücretsiz ekspertiz hizmeti ile ihtiyaçlarınızı belirliyor ve talepleriniz doğrultusunda planlama yapıyoruz. Ofisinizi çalışmalarınızı aksatmayacak şekilde isterseniz hafta sonu isterseniz gece saatlerinde taşıyarak iş akışınızın bozulmamasını sağlıyoruz.
Ofis mobilyaları paketlendikten sonra numaralandırıyor ve yeni ofisinize taşındığınızda eşyalarınız hızlı bir şekilde yerleştiriyoruz.
Masa, sandalye ve dolap gibi eşyalarınız monte durumdaysa demonte edip paketliyor ve yeni ofisinizde monte işlemini gerçekleştiriyoruz.
Ofiste çalışan personellere zimmetli eşyaları ayrı ayrı paketleyip isimlendiriyor ve yeni ofiste personellerin çalışma alanlarına yerleştirilmesini sağlıyoruz.
Dosya, arşiv klasörü, sözleşme gibi evraklarınızın kaybolmasını engellemek için ayrı ayrı paketleme yapıyor ve her birini isimlendirerek yeni ofisinizde karmaşıklık oluşmasını engelliyoruz.
Eşyalarınızın taşınma sırasında zarar görmemesi için modern paketleme yöntemleri kullanıyoruz.
Yeni ofisinize yerleşmenizi kolaylaştırmak ve hızlandırmak için istediğiniz alanlar için kurulum ve yerleştirme hizmeti sunuyoruz.
Ofis içerisindeki bardak, tabak, kahve makinesi gibi kırılabilecek türdeki eşyaları özenle paketliyor ve mutfak eşyalarınızın zarar görmeden taşınmasını sağlıyoruz.
Ofis taşıma talepleriniz için oluşturduğumuz sözleşme kapsamında, eşyalarınızı sigortalayarak oluşabilecek zararlara karşı önlem oluşturuyoruz.